بسیج خود را به عنوان بهترین الگوی اجرای امر به معروف و نهی از منكر مطرح كرده است
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، سردار 'محمدرضا نقدی' عصر چهارشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منكر لرستان،‌ افزود: امروز به دلیل برخی رفتارهای نادرست، این فریضه در كشور بسیار غریب شده است.

وی اظهارداشت: در این رابطه بسیج با برنامه ریزی و فعالیت براساس آموزه های دینی و بهره مندی از ظرفیت علما و روحانیون، بهترین شیوه را برای اجرای این فریضه در كشور اجرا می كند.

به گفته وی، در این زمینه باید با تكیه بر روشهای ایجابی به جای روش های قهری زمینه برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منكر را فراهم كنیم و بسیج به گونه ای عمل می كند كه افراد جامعه ادامه دهنده این مسیر باشند.

وی افزود: در این زمینه نقش مساجد و ستادهای امر به معروف بسیار مهم است و باید تاكید كنیم كه اجرای همه امور دینی بستگی به فریضه امر به معروف و نهی از منكر دارد.

وی با تاكید بر استفاده از ظرفیتهای مختلف مانند بسیجیان، علما و روحانیون برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه، عنوان كرد: استفاده از این روش به منظور ترویج این فریضه الهی بسیار موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز در این جلسه گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منكر دارای ویژگی‌هایی بسیاری از نظر اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین 'سیداحمد میرعمادی' افزود: یكی از این ویژگی‌هایی كه در احكام اسلام مطرح شده امر به معروف و نهی از منكر است.

وی با اشاره به اینكه ما در هر دو بخش هم معروف هم منكر مشكل داریم، یادآور شد: امروز این فریضه الهی در جامعه به خوبی اجرا نمی‌شود و مسائل مهمی از جمله مسئله ایثار و شهادت، فداكاری‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌ها نیز كمرنگ شده‌اند كه باید جلوی آن را گرفت.

648/1625**1597





:: برچسب‌ها: نشان , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: